• АКСЕСОАРИ
  • ГАРАНЦИЯ
  • ДОСТАВКА
  • СЕРТИФИКАТИ
0 Продукта
HOVERMAX
  • НАЧАЛО
  • ХОВЪРБОРДОВЕ
  • ПОЛЕЗНО
    • Как се кара ховърборд?
  • КОНТАКТИ
Изберете страница

Вашата количка е празна.

Към магазина

ГАРАНЦИЯ И СЕРВИЗ

Всички ховърбордове са с 1 година гaранционно обслужване. След изтичане на гаранционния срок, предлагаме и достъпен извънгаранционен сервиз.

БАТЕРИИ SAMSUNG

Всички наши ховърбордове са оборудвани с батерии от Samsung, гарантиращи високо качество при експлоатация и дълготраен живот.

В КОМПЛЕКТА

hoverboard-contents-hovermaxВашият ховърборд идва в комплект със сак за пренасяне, Bluetooth дистанционно, зарядно устройство и ръководство за експлоатация.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google

Сайт на HOVERMAX | Ховърбордове за всеки!

Доставка

Уважаеми клиенти,
Имаме удоволствието да Ви предложим бърза и безплатна доставка до всяка точка на България.

Сертификати
hovermax-certificate-01 hovermax-certificate-03 hovermax-certificate-02
Гаранционни условия

Уважаеми клиенти,

1. Като търговци, които разпространяват самобалансиращи се скутери в България, hovermax.bg предоставя търговска гаранция от:
1.1 1 година за основните компоненти на електрическия скутер“ SMART“. Считано от датата на издаване на гаранционната карта.
1.2 6 месеца на батерията, считано от датата на издаване на гаранционната карта.

2. За Ваша безопастност по време на работа, имате задължението да се запознаете и да спазвате указанията в „Наръчника за употреба”, който получавате при покупка. В противен случей гаранцията се счита за невалидна.

3.При възникване на проблем в работата на усртойството, моля, да се свържете с нас на посочения по-горе телефон.

4.Гаранционното обслужване е безплатно за неизправностите, в следствие на фабричен дефект.

5.Безплатно гаранционно обслужване няма да бъде предоставяно при следните обстоятелства:
5.1. Повреда, причинена при неспазване на указанията в наръчника;
5.2. В случай, че гаранционния срок е изтекъл, гаранционната карта не е попълнена, или липсва такава.
5.3.Кодът или моделът не съответстват с тези, посочени в гаранционната карта;
5.4 При физически нарушен или липсващ печат/лепенка на гаранцията, поставени на самото устройство, с конкретната цел да гарантират неоторизирана намеса в техническата част/вътрешност на устройството;
5.5. Щети, предизвикани при опит за ремонт от страна на клиента или неоторизирана фирма;
5.6. Повреди, причинени при сблъсък, падане, изпускане, скачане, ритане, износване, наводняване или окисляване на продуктовите части.
5.7.Повреди, причинени по време на товарене и разтоварване на продукта, както по време на пренос от клиента за ремонт.
5.8. Щети, причинени от природни бедствия, пожар, мълнии, токови удари и др.
5.9 Повреда в сглобката или дизайна на пластмасовите части, произлезло от удар, хвърляне, падане, изпускане, сблъсък, скачане, ритане, износване, наводняване, окисляване. Части, които са консуматив не са в гаранция.

Моля, обърнете внимание:

Гаранцията за поправки важи само за фабрично дефектни части на продукта (не включва допълнителни аксесоари и консумативи)
Всеки продукт поръчан онлайн от HOVERMAX.BG може да бъде върнат в 14-дневен срок след доставката. Всички транспортни разходи по връщане на устройството са за сметка на клиента.

За да се възстанови сумата, заплатена от клиента за дадена стока е необходимо:
-Стоката да бъде в оригинална опаковка и в ненарушен търговски вид;
-да не е използвана;
-да е придружена с оригинал или копие на документ, доказващ, че е получена от HOVERMAX.BG
След получаване на устройството в нашата складова база и проверка на физическото състояние, ако то отговаря на изброените по-горе условия, ще възстановим заплатената от клиента сума в срок от 7 дни.
Тези нормативни изисквания влизат в сила от датата на публикуване, моля, пазете гаранционната карта и оригиналната опаковка, с която сте получили стоката, При липса ще Ви бъде отказан гаранционен сервиз, връщане или замяна.

6.Независимо от настоящата гаранция, търговецът отговаря за несъответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112-115 от ЗЗП.

7.Обслужване на повредени стоки извън гаранционния срок:
7.1. Нашата компания предлага сервиз на стоки извън гаранционния срок срещу заплащане на ремонт и преносна такса.
За повече информация ни потърсете на телефон: +359 878 866 639

×
Item Added to your Cart!
There are no products
Continue Shopping